وظیفه ما ادای ارادت و احترام نسبت به خانواده های شهداست
کد خبر: 4029954
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵

وظیفه ما ادای ارادت و احترام نسبت به خانواده های شهداست

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه قرآن شهدا را دارای حیات و روزی جاودان می داند، گفت: وظیفه داریم نسبت به شهدا و خانواده های آنان ادای ارادت و احترام کنیم، زیرا شهدا رفتند تا کشور و نظام و مردم بمانند و باید راه آنان را ادامه دهیم.

سرهنگ خلبان ولی رحمانی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش

به گزارش ایکنا از گیلان، سرهنگ خلبان ولی رحمانی امروز، 29 دی در یادواره شهیدان والامقام اسماعیل شکوری، جمشید حقدوست، خلیل حیدری، اسماعیل کامران و جعفر و رحمان تیغ نورد که در مسجد محله شپول کنار شهرستان فومن برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، امنیت و سلامت به ویژه شهدای محله شپول کنار، اظهار کرد: شهدا و جانبازان و ایثارگران و همه سربازان وطن برای سرافرازی میهن عزیز و اسلامی جانفشانی کردند.

وی با بیان اینکه خانواده های شهدا فرزندان برومند خودشان را برای دفاع از کشور و نظام اسلامی آماده کردند و به جبهه فرستادند، افزود: شهدا و خانواده های آنان در جای جای میهن اسلامی عزیز هستند.

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی، شهدا را حاضر و ناظر بر ما دانست و تصریح کرد: شهدا هدایتگر مسیر ما هستند و همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند زنده نگه داشتن یاد و خاطره و روش و منش شهدا کمتر از شهادت نیست.

سرهنگ رحمانی، با اشاره به وابستگی و دلبستگی پدر و مادر به فرزند، خاطرنشان کرد: والدین شهدا فرزندان خودشان را به جبهه ها فرستادند؛ اگرچه می دانستند که بازگشتی ندارد. شهدای والامقام نیز عزیزترین سرمایه هر انسان یعنی جان و هستی خودشان را آماج گلوله های دشمنان قرار دادند و جاودانه شدند.

وی با بیان اینکه قرآن شهدا را دارای حیات و روزی جاودان می داند، گفت: وظیفه داریم نسبت به شهدا و خانواده های آنان ادای ارادت و احترام کنیم، زیرا شهدا رفتند تا کشور و نظام و مردم بمانند و باید راه آنان را ادامه دهیم.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی محوری ارتش، با اشاره به ماموریت نیروهای مسلح در دفاع از حدود و ثغور و ایجاد امنیت پایدار، عنوان کرد: سربازان وطن در لباس ارتش و سپاه و نیروی انتظامی ماموریت خود را به خوبی انجام می دهند و همیشه آماده و پا در رکاب هستند. امروز شاهد امنیت در مرزهای ایران با وجود آشوب در اطراف کشور هستیم که نشان دهنده بیداری و جانبازی و جانفشانی همه سربازان وطن است.

وی ایمان به خدا، ولایتمداری و وطن دوستی را اساس کار نیروهای مسلح دانست و خاطرنشان کرد: امروز وحدت نیروهای مسلح باید در جامعه نیز وجود داشته باشد.

سرهنگ رحمانی، با بیان اینکه نیروهای مسلح علاوه در حضور در خط مقدم امنیت کشور، در بحران ها و بلایای طبیعی در کنار مردم هستند، گفت: هرگاه شرایط سختی همچون سیل و زلزله و کرونا و... در کشور ایجاد شود، نیروهای مسلح بخشی از توان خودش را پای کار خدمت به مردم می آورد.

وی با اشاره به خدمات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شرایط کرونا طی دو سال گذشته، یادآور شد: همه استان ها از جمله گیلان و شهرستان فومن نیز شاهد خدمات خوب ارتش در کنار پیگیری مسئولان هستند و به زودی این خدمات به نتیجه خواهد رسید.

انتهای پیام
captcha